01/10/2018-31/03/2021
2018-1-UK01-KA202-047912
Erasmus+
Περιγραφή
Καινοτόμες προσεγγίσεις για μια σύγχρονη επαγγελματική εκπαίδευση
Η πρόκληση
Η επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση (ΕΕΚ) συχνά θεωρείται «δεύτερη επιλογή». Παρότι προσφέρει ουσιαστικές ευκαιρίες για απασχόληση και εξέλιξη, παραμένει στο περιθώριο. Υπάρχει ανάγκη για καινοτομία στην προσέγγιση και τα εργαλεία της, ώστε να αποκτήσει τη θέση που της αξίζει στο επαγγελματικό μονοπάτι των ανθρώπων. |
Η Λύση που σχεδιάσαμε
Το έργο IMPROVE ενισχύει την καινοτομία στην επαγγελματική εκπαίδευση, συνδυάζοντας σύγχρονες μεθόδους όπως η επιχειρηματική εκπαίδευση, η μάθηση μέσω εργασίας, η παιχνιδοποίηση και η ψηφιακή αφήγηση. Οι εταίροι ανταλλάσσουν καλές πρακτικές και δημιουργούν εύχρηστους οδηγούς και ψηφιακά εργαλεία που υποστηρίζουν εκπαιδευτές, μαθητές και φορείς στο να υιοθετήσουν μοντέρνες προσεγγίσεις μάθησης.
Αποτελέσματα & Αντίκτυπος
- Συλλογή Καλών Πρακτικών: Παραδείγματα από όλη την Ευρώπη που δείχνουν πώς ανανεώνεται η VET στην πράξη.
- Δοκιμαστικά Εκπαιδευτικά Προγράμματα: Πειραματισμός με μεθόδους όπως η δημιουργική επίλυση προβλημάτων και οι ανοιχτοί εκπαιδευτικοί πόροι.
- Διαδραστικοί Οδηγοί: Οδηγούν βήμα-βήμα τους χρήστες στην εφαρμογή των μεθόδων αυτών. Πλατφόρμα και Social Media: Όλα τα υλικά προσβάσιμα, με wiki, blog και δυναμική παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα.
Η σύμπραξη
Τι είπαν οι συμμετέχοντες
Ειρήνη, Εκπαιδεύτρια EEK
συμμετέχουσα σε δραστηριότητα
Domonik, Εκπαιδεύτρια EEK
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ
Με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι απόψεις και οι γνώμες που διατυπώνονται εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών και δεν αντιπροσωπεύουν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή του Ευρωπαϊκού Εκτελεστικού Οργανισμού Εκπαίδευσης και Πολιτισμού (EACEA). Η Ευρωπαϊκή Ένωση και ο EACEA δεν μπορούν να θεωρηθούν υπεύθυνοι για τις εκφραζόμενες απόψεις.